miércoles, 10 de septiembre de 2008

Desemboirar

... He vist coses que m'han fet mal, he llegit coses que m'han fet mal, he sentit coses que m'han fet mal. De vegades el passat apareix rera una porta i et mossega el cul. Hauré de sortir per la finestra. Necessito desemboirar-me... faré via amb l'assecador, a veure si aquest se m'endúu els pensaments intrusius.

iaaaixxxxx, mooooolt millooooooor... per uns moments havia oblidat el que tinc al meu davant, per uns moments havia oblidat qui sóc jo. Siberieee somriu de nooouuu :o)

3 comentarios:

Sergi dijo...

Petites crisis personals, una mica de coïssor a les ferides, però res més, ara res no et pot vèncer.

Siberieee εïз... dijo...

sóc una campionaaaaa, oooh shihihihi! però és que jo crèia que la nafra era guarida! perquè... perquè han de passar aquestes coses?

Jordi Santamaria dijo...

Curiosament estaves en un moment de felicitat bastant mesetària, i el passat sembla que vulgui gronxar, tirar una pedra de ràbia, i tornar a llocs més baixos.
Que es quedi allà, bastant lluny.
I un altre dia potser et dóna per construir una tanca de fusta verda, bonica i civilitzadora.

(molt bé el detall sobre l´11 de setembre nostre :)

En Doctor Maligno celebra algo a Brujas avui miniyoo?