miércoles, 8 de octubre de 2008

Ave Maria Purísimaaa... sin pecado concebida!

... Fèia dies que no passava per aquí, i és que estic amunt i avall tota l'estona :o). Carrega el cotxe-descarrega'l, puja escales i tòrna-les a baixar... capses, brotxes i pots de pintura, estris de neteja i aiguarràs. Tinc gugulleteeees, però no en dóno bola, "sarna con gusto, no pica... Y se me vá a poné un tipín que no véas", jajaja!! També tinc cerveses, moooltes cerveses que vaig anar a comprar per omplir fins dalt la banyera (amb molts glassons), per als meus amics, amiguíssims, tresors, companys que m'han donat un cop de mà, un no: 6!! en la mudança i en rentar-li bé la cara al nou pis. Correcció: te-ní-a moltes cerveses, imagineu on han anat a parar :o). El que tinc és una sooort que no me la mereixoooo, i és que tinc uns amiiiics, que valen un Perú, com dèia l'àvia Martina!!!!


Que el pis és vell, vellíssim (de 1929), però amb una façana preciosa de Puig i Cadafalch, amb uns finestrals enormes que em donen una feinada de por a l'hora de netejar, però que deixen passar molta llum, i això és un antidepressiu genial... que no tinc vistes al mar, què hi farem! tinc una espiera (mirilla) com les que havia somniat tota la vida! Ave Maria Purísimaaa... sin pecado concebida! jajajaaaaa, no m'en puc estar de dir-ho cada cop que sòna el timbre ;p .


No són tot flors i violes, perquè et poses a pintar i surten humitats, i ens va caure tota una paret a terra, però ens hi hem posat amb ganes i quan tinguem enllestida la saaanta paret, ja hi podrem anar. O sigui, que no queda ressss. No sé cóm podré agrair prou a la meva estimada família de corbs el que ens han arribat a ajudar... us dec un i mil sopars, i els regarem amb un "Cuervito especial", paraula!!
...de tot cor: mmmmuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

3 comentarios:

Sergi dijo...

Ets molt agraïda, això està bé. Però això de la teva sort crònica ja comença a ser de llibre, eh? Alguna cosa bona hauràs fet per merèixer ara tots aquests premis, i tenir tan bons amics, confessa!

JULIA dijo...

Ave Maria Purísima... jajaja

me recuerda a "esta casa es una ruina" y no veas como quedó.
el trabajo cuando se hace con ilusion se hace ameno.

Un besito y prepara una de esas cervesitas pà nosotras

Siberieee εïз... dijo...

Xexu: "es de bien nacido ser agradecido", però és que ademés jo en tinc motius sobrats, perquè els meus amics s'han portaaaat rebééé :o).

PD:shihihiii, tinc molta sooort, i em queden 6 anys i mig encara (segons les cròniques antigues) perquè els darrers set van ser fataaaals :o), però no pateixis que no la malbarataré geeeens, i si et cal... t'en donaré un pedaç ;p

Ooooh Juliaaaa, ya te puedes ir aprendiendo la contraseñaaa, porque sino, o entras! jajajaaa!
pd: espero que estés recuperada del tó mi niña, me dijo "Javi Cuerpo" que has estado pachuchilla. un besazooo y yogures!