martes, 4 de noviembre de 2008

Dissortada?

... Ja deia jo que mare Fortuna s'estava portant massa bé... el fet és que el meu àngel de la guarda comença a queixar-se d'aquests horaris intempestius i de que el tingui a treballs forçats matí i tarda. M'agrada que plogui, m'eeeencantaaa, però amb l'aigüat que ha arribat a caure aquests dies, la casa semblava un bassal; mil gotes de pluja s'escolaven, una rere l'altra, per sota les finestres (que tenen vora 80 anys)... Vaig pensar, ai mare que d'aquí sortim nedant! adéu bonasort, ja duraves molt! però no. Com caiguda del cel arriba la propietaria de la casa i em diu que ja toca un canvi, que els finestrals estan que cauen (en dóno fé, cada cop que els netejo s'esquerda un vidre i un tros de fusta se'n va a prendre vent) i que el millor és canviar-los ara que està fent obres a la teulada. Ens posarà finestres estanques, i canviarà l'escala, i també la porta de la façana... ja posats! I jo que no m'ho puc creureeee, que aquestes coses mai passen (o a mí no m'havien passat), que la dona ha arribat i ha vist el pis , tot pintat, endreçat i net, però anegat d'aigüa... i s'ha compadit de nosaltres i ens ho farà nou! iaaaixxx, poca-fé, la soooort no em gira l'esquena :o), iuuujuuuu, de moment... ja m'ho deia l'Ann3ta, a cada porc li arriba el seu St. Martí, i a cada princesa la seva corona.
pd: Jo prometo fer bondat! (por-si-un-si-casooo)

3 comentarios:

Sergi dijo...

Tia, no sé com t'ho fas. Deixa una mica de sort pels altres, que jo necessito que em pintin el sostre del menjador, i no vegis el que m'ha costat. El que m'ha costat que s'hi posin, que ara veurem quan arriben els diners...

Siberieee εïз... dijo...

Xexu, hi has de posar de part teva tambééé. Si et cal et donem un cop de mà, que el noi dels gomets i jo hem fet un curs accelerat de pintar sostres i parets!

Anónimo dijo...

jajajajaja